pirmdiena, 2018. gada 28. maijs

Viss bija reiz, vai atceries draugs?

Atceroties savu draugu Linardu šodien slīgstu pārdomās:Vai visu esmu darījusi pareizi septiņu gadu garumā?Ripo manu atmiņu rati saulainā dienā kopš sadarbības līguma slēgšanas.Pāršķirstu pierakstu klades,ieskatos vēlreiz konspektos,rozā vaigi un žilbinošais acu spožums raugās manī, ausīs enerģijas skaļais Labrīt ieskanas, un klusi paša vārdiem pateiktais PALDIES PAR VISU, ko esi darījusi manā labā. Ir arī cita satura atmiņas:Kāpēc tev to vajag? Kāpēc tu ziedo savu laiku vecam cilvēkam, viņš tik un tā nomirs. Un ko tu no tā visa gūsi? Būtu labāk braukusi uz ārzemēm aprūpēt vecu cilvēku, tur krietni labu naudu maksā vismaz. Poliklīnikā dzirdētais teikums:Tas viss lēnām, pamazām sakarā ar viņa saslimšanu virzās uz priekšu.Analīzes? Tikai pēc sešiem mēnešiem atļauts taisīt. Jā, ko esmu guvusi?Tā ir mana izaugsme Tiens produkcijas pielietojumā, papildināta-gūta dzīves gudrība,redzējusi savām acīm pārmaiņas cilvēkā Tiens produkcijas ietekmē. Enerģija, atvieglojums grūtumu brīžos līdz pēdējam elpas vilcienam. Esmu godam pildījusi savu solījumu palīdzēt draugam. Visam notiekošajam dzīvē ir savs laiks, ne agrāk, ne vēlāk, lai teiktu saviem vārdiem par paveikto.Kāpēc tevi satiku tik vēlu, kāpēc agrāk nesatikāmies?Ko nu vairs darīsi, mans laiks jau drīz vien beigsies, šķiet esmu visu iespējis padarīt savā mūžā. Daudz labāki rezultāti būtu ikvienam jebkurā vecumā kopīgā sadarbībā:tuvinieku atbalstā labās emocijas, kas ir ļoti svarīgi,medicīnas aprūpe ārstu vadībā, pilnvērtīgs uzturs un paralēli Tiens biokorektori šūnu pabarošanai.Mirstība kļūtu mazāk, mūža kvalitāte uzlabota. Ir trīs lietas veselībai vajadzīgas:Laba asinsrite, nervu sistēma un imūnā sistēma.Vieglāk sasniegt savu mērķi noejot sava mūža ceļu no paša Dieva limitēto. Paldies draugam par izvēli,ka bija kopā ar Tiens!Kopā ar TIENS pilnvērtīgāks mūžs, atvieglotas vecumdienas!Netici?Ticība rodas rīcībā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru